Tämä viikko on ollut kerrassaan kiireinen: töitä ja valmistujaisjuhlien valmistelua. Geri on kärsinyt kiireestä, sillä minun on ollut todella vaikea löytää aikaa kunnon metsälenkeille, saati sitten treenille. Olen kantanut lenkeillä mukana damireppua ja yrittänyt sopivan hetken sattuessa harjoitella perusasioita: kantamista, yksinkertaisia noutoja ja palauttamista. Kantamiseen olen ottanut mukaan uuden elementin: olen vienyt kaksi damia Gerin nähden jonkin matkan päähän. Toinen haetaan yhdessä (Geri hihnassa) ja sitä kannetaan ympäriinsä, toinen toimii häiriönä eikä sitä haeta. Lopuksi olen ottanut erikseen helppoja noutoja, jottei treeni käy liian tylsäksi. Jos tuolla saisi kitkettyä damin vaihtamisen pois. Katsotaan...Vaihtamisongelmaa ei ole vesinoudoissa. Geri hakee damit hienosti yksi kerrallaan, vaikka vilkuileekin jäljelle jääviä dameja "sillä silmällä".

Viikonloppuna ohjelmassa on vaakkuharjoittelua ja hakuruutua nyt ainakin. Pitääkin muistaa ottaa vaakku pakkasesta.

Niin, ja tänään törmättiin aamulenkillä kuolleeseen siiliin. Geri suhtautui siihen kiinnostuneena, mutta samalla kohteliaisuudella kuin muuhunkin riistaan: hirmuisen kiinnostavaa, mutta kauhealla tohinalla ei kimppuun voi käydä. Ja kiltisti se jätti siilivainaan rauhaan, kun pyysin.